Wednesday, May 13, 2009

kalam mukadimah


alhamdulillah,bersyukur ke hadrat Allah kerana limpah kurnianya berjaya juga saya mewujudkan blog ini yang akan menceritakan perspektif saya terhadap politik msia sebagai pelajar.telah lama simpan hasrat ni tp dek kesibukan menghadapi peperiksaan a level,saya tangguhkan sementara namun saya sebenarnya sudah mempunyai blog peribadi yg menceritakan kehidupan saya dikolej dan sebagainya.

saya telah cuba bermula dari 'tengah' dan telah membuat pilihan.saya membuka ruang seluas-luasnya kpd pembaca utk mengekspresikan pendapat masing2 yg mungkin berbeza mahupun sama kerana saya sentiasa menanamkan dalam diri bahawa menjadi fitrah manusia itu berbeza-beza termasuklah dalam memberikan pandangan kerana saya khuatir terpengaruh dgn fikrah golongan wahabi yg mengecam segala pandangan yg berbeza dgn mereka.semoga segala tindakan sentiasa dalam keredaanNya.mungkin nanti akan ada pihak yg mengatakan diri saya terlalu muda utk menilai perkara2 tertentu namun saya tetap meraikan pandangan tersebut sbgainya alasan yg telah saya sebutkan di atas.walaubagaimanapun,saya tetap punyai perspektif saya yg tersendiri.

serba sedikit mengenai diri perspektif muda
-masih menuntut di sebuah kolej swasta di selangor
-ditaja membuat persediaan a level utk menyambung pelajaran ke luar negara
-berharap dpt membawa islam di malaysia dan menjadi seorang ahli politik

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...